BEAUTY: H&M Nagellak

08:36


Het is nog eens tijd voor een post over beauty, in dit geval nagellak. 

Sinds lange tijd heeft H&M zijn make-up collectie fameus uitgebreid. Zij bezitten nu namelijk ook nagellak in ontelbaar veel kleuren. Een kleur die mij direct aansprak was deze Bourgogne kleur. Het is iets tussen oranje, bordeaux en rood. Op foto lijkt het al mooi maar in het echt nog duizend keer mooier.



Ik besloot om de nagellak te swatchen voor jullie. Ik heb geen base- of topcoat gebruikt bij deze foto's, shame on me. Bij de foto hierboven heb ik slechts één laagje aangebracht, bij de foto hieronder twee. Bij één laagje dekt de nagellak redelijk, behalve bij de bovenste randjes zoals je kan zien.


 Bij twee laagjes dekt de nagellak perfect. Daarnaast glanst hij ook mooi zoals je kan zien. Na hem op te hebben gedaan, is hij ongeveer twee dagen mooi blijven zitten. Daarna begon hij een beetje te chippen. Als je er een base- en topcoat bij gebruikt, zal hij waarschijnlijk wel langer blijven zitten.

De nagellak van H&M kost 4,99EUR per flesje en er zijn, zoals ik eerder al zei, ontelbaar veel kleuren.


BewarenBewaren

You Might Also Like

0 reacties