Fashion: OOTD #1

20:49




Hoi allemaal!

Even een snelle blogpost over mijn outfit of the day, als afwachting van een artikel over de skivakantie van afgelopen week. 

Twee weken geleden was ik met een vriendin in antwerpen, waar ik op zoek was naar een leuke bloes die ook dienst kon doen als geklede bloes. Deze bloes kwam ik tegen bij Bershka. Je kan ze serieus onder een geklede broek dragen maar ze staat ook leuk onder een high waist jeans, zoals jullie hier zien. De vriendin vond het overigens ook een leuk hemdje, want zij kocht 'm ook. 

Naast een (zwarte) high waist jeans en het gestreepte hemdje, draag ik ook kaki suède vest en mijn adidas superstars.



Bij onderstaande foto zien jullie de juwelen die ik draag. Ik draag een ringetje in mijn helix en kleine zilveren bolletjes als oorbellen. Ook draag ik een ketting maar die is hier niet zichtbaar. 



Vest van Lola & Liza
Hemd van Bershka
High waist jeans van H&M
Schoenen van Adidas Superstar
Oorbellen en helix van I Am
Ketting van Fossil


Zo, dat was het snelle, korte artikel al weer. 

Wat draag jij graag op een gewone doordeweekse dag?


You Might Also Like

1 reacties